GEOMATECH@digitális tanítási gyakorlat képzés célja egy teljes tanéven keresztül az MTMI (angolul STEAM) tantárgyak oktatásához kapcsolódó digitális tananyagok, digitális eszközökkel támogatott élményközpontú matematikai és természettudományos oktatási módszerek, játékos, interaktív oktatási tartalmak (különös tekintettel a GEOMATECH digitális pedagógiai rendszer tananyagaira, a 3D virtuális és valós tárgyalkotás adta lehetőségekre és a mobil alkalmazásokra) – továbbiakban digitális pedagógiai eszközök – tanórai tanítási gyakorlatba ültetésének elősegítése

A képzés helyszíne: Diószegi Kis István Református Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola (4100 Berettyóújfalu, Kálvin tér 3-4.)

GEOMATECH@digitális tanítási gyakorlat képzés célja egy teljes tanéven keresztül az MTMI (angolul STEAM) tantárgyak oktatásához kapcsolódó digitális tananyagok, digitális eszközökkel támogatott élményközpontú matematikai és természettudományos oktatási módszerek, játékos, interaktív oktatási tartalmak (különös tekintettel a GEOMATECH digitális pedagógiai rendszer tananyagaira, a 3D virtuális és valós tárgyalkotás adta lehetőségekre és a mobil alkalmazásokra) – továbbiakban digitális pedagógiai eszközök – tanórai tanítási gyakorlatba ültetésének elősegítése

A képzés helye: Baktay Ervin Gimnázium (2330 Dunaharaszti, Baktay tér 1.)

GEOMATECH@digitális tanítási gyakorlat képzés célja egy teljes tanéven keresztül az MTMI (angolul STEAM) tantárgyak oktatásához kapcsolódó digitális tananyagok, digitális eszközökkel támogatott élményközpontú matematikai és természettudományos oktatási módszerek, játékos, interaktív oktatási tartalmak (különös tekintettel a GEOMATECH digitális pedagógiai rendszer tananyagaira, a 3D virtuális és valós tárgyalkotás adta lehetőségekre és a mobil alkalmazásokra) – továbbiakban digitális pedagógiai eszközök – tanórai tanítási gyakorlatba ültetésének elősegítése

GEOMATECH@digitális tanítási gyakorlat képzés célja egy teljes tanéven keresztül az MTMI (angolul STEAM) tantárgyak oktatásához kapcsolódó digitális tananyagok, digitális eszközökkel támogatott élményközpontú matematikai és természettudományos oktatási módszerek, játékos, interaktív oktatási tartalmak (különös tekintettel a GEOMATECH digitális pedagógiai rendszer tananyagaira, a 3D virtuális és valós tárgyalkotás adta lehetőségekre és a mobil alkalmazásokra) – továbbiakban digitális pedagógiai eszközök – tanórai tanítási gyakorlatba ültetésének elősegítése

GEOMATECH@digitális tanítási gyakorlat képzés célja egy teljes tanéven keresztül az MTMI (angolul STEAM) tantárgyak oktatásához kapcsolódó digitális tananyagok, digitális eszközökkel támogatott élményközpontú matematikai és természettudományos oktatási módszerek, játékos, interaktív oktatási tartalmak (különös tekintettel a GEOMATECH digitális pedagógiai rendszer tananyagaira, a 3D virtuális és valós tárgyalkotás adta lehetőségekre és a mobil alkalmazásokra) – továbbiakban digitális pedagógiai eszközök – tanórai tanítási gyakorlatba ültetésének elősegítése

GEOMATECH@digitális tanítási gyakorlat képzés célja egy teljes tanéven keresztül az MTMI (angolul STEAM) tantárgyak oktatásához kapcsolódó digitális tananyagok, digitális eszközökkel támogatott élményközpontú matematikai és természettudományos oktatási módszerek, játékos, interaktív oktatási tartalmak (különös tekintettel a GEOMATECH digitális pedagógiai rendszer tananyagaira, a 3D virtuális és valós tárgyalkotás adta lehetőségekre és a mobil alkalmazásokra) – továbbiakban digitális pedagógiai eszközök – tanórai tanítási gyakorlatba ültetésének elősegítése

GEOMATECH@digitális tanítási gyakorlat képzés célja egy teljes tanéven keresztül az MTMI (angolul STEAM) tantárgyak oktatásához kapcsolódó digitális tananyagok, digitális eszközökkel támogatott élményközpontú matematikai és természettudományos oktatási módszerek, játékos, interaktív oktatási tartalmak (különös tekintettel a GEOMATECH digitális pedagógiai rendszer tananyagaira, a 3D virtuális és valós tárgyalkotás adta lehetőségekre és a mobil alkalmazásokra) – továbbiakban digitális pedagógiai eszközök – tanórai tanítási gyakorlatba ültetésének elősegítése

GEOMATECH@digitális tanítási gyakorlat képzés célja egy teljes tanéven keresztül az MTMI (angolul STEAM) tantárgyak oktatásához kapcsolódó digitális tananyagok, digitális eszközökkel támogatott élményközpontú matematikai és természettudományos oktatási módszerek, játékos, interaktív oktatási tartalmak (különös tekintettel a GEOMATECH digitális pedagógiai rendszer tananyagaira, a 3D virtuális és valós tárgyalkotás adta lehetőségekre és a mobil alkalmazásokra) – továbbiakban digitális pedagógiai eszközök – tanórai tanítási gyakorlatba ültetésének elősegítése