GEOMATECH@digitális tanítási gyakorlat képzés célja egy teljes tanéven keresztül az MTMI (angolul STEAM) tantárgyak oktatásához kapcsolódó digitális tananyagok, digitális eszközökkel támogatott élményközpontú matematikai és természettudományos oktatási módszerek, játékos, interaktív oktatási tartalmak (különös tekintettel a GEOMATECH digitális pedagógiai rendszer tananyagaira, a 3D virtuális és valós tárgyalkotás adta lehetőségekre és a mobil alkalmazásokra) – továbbiakban digitális pedagógiai eszközök – tanórai tanítási gyakorlatba ültetésének elősegítése

A képzés helyszíne: Debreceni Református Kollégium Dóczy Gimnáziuma (4024 Debrecen, Kossuth u. 35.)

GEOMATECH@digitális tanítási gyakorlat képzés célja egy teljes tanéven keresztül az MTMI (angolul STEAM) tantárgyak oktatásához kapcsolódó digitális tananyagok, digitális eszközökkel támogatott élményközpontú matematikai és természettudományos oktatási módszerek, játékos, interaktív oktatási tartalmak (különös tekintettel a GEOMATECH digitális pedagógiai rendszer tananyagaira, a 3D virtuális és valós tárgyalkotás adta lehetőségekre és a mobil alkalmazásokra) – továbbiakban digitális pedagógiai eszközök – tanórai tanítási gyakorlatba ültetésének elősegítése

A képzés helye: Baktay Ervin Gimnázium (2330 Dunaharaszti, Baktay tér 1.)

GEOMATECH@digitális tanítási gyakorlat képzés célja egy teljes tanéven keresztül az MTMI (angolul STEAM) tantárgyak oktatásához kapcsolódó digitális tananyagok, digitális eszközökkel támogatott élményközpontú matematikai és természettudományos oktatási módszerek, játékos, interaktív oktatási tartalmak (különös tekintettel a GEOMATECH digitális pedagógiai rendszer tananyagaira, a 3D virtuális és valós tárgyalkotás adta lehetőségekre és a mobil alkalmazásokra) – továbbiakban digitális pedagógiai eszközök – tanórai tanítási gyakorlatba ültetésének elősegítése

A képzés helye: Óbudai Nagy László Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola (1035 Budapest, Váradi utca 15/b.)

GEOMATECH@digitális tanítási gyakorlat képzés célja egy teljes tanéven keresztül az MTMI (angolul STEAM) tantárgyak oktatásához kapcsolódó digitális tananyagok, digitális eszközökkel támogatott élményközpontú matematikai és természettudományos oktatási módszerek, játékos, interaktív oktatási tartalmak (különös tekintettel a GEOMATECH digitális pedagógiai rendszer tananyagaira, a 3D virtuális és valós tárgyalkotás adta lehetőségekre és a mobil alkalmazásokra) – továbbiakban digitális pedagógiai eszközök – tanórai tanítási gyakorlatba ültetésének elősegítése

GEOMATECH@digitális tanítási gyakorlat képzés célja egy teljes tanéven keresztül az MTMI (angolul STEAM) tantárgyak oktatásához kapcsolódó digitális tananyagok, digitális eszközökkel támogatott élményközpontú matematikai és természettudományos oktatási módszerek, játékos, interaktív oktatási tartalmak (különös tekintettel a GEOMATECH digitális pedagógiai rendszer tananyagaira, a 3D virtuális és valós tárgyalkotás adta lehetőségekre és a mobil alkalmazásokra) – továbbiakban digitális pedagógiai eszközök – tanórai tanítási gyakorlatba ültetésének elősegítése

GEOMATECH@digitális tanítási gyakorlat képzés célja egy teljes tanéven keresztül az MTMI (angolul STEAM) tantárgyak oktatásához kapcsolódó digitális tananyagok, digitális eszközökkel támogatott élményközpontú matematikai és természettudományos oktatási módszerek, játékos, interaktív oktatási tartalmak (különös tekintettel a GEOMATECH digitális pedagógiai rendszer tananyagaira, a 3D virtuális és valós tárgyalkotás adta lehetőségekre és a mobil alkalmazásokra) – továbbiakban digitális pedagógiai eszközök – tanórai tanítási gyakorlatba ültetésének elősegítése

GEOMATECH@digitális tanítási gyakorlat képzés célja egy teljes tanéven keresztül az MTMI (angolul STEAM) tantárgyak oktatásához kapcsolódó digitális tananyagok, digitális eszközökkel támogatott élményközpontú matematikai és természettudományos oktatási módszerek, játékos, interaktív oktatási tartalmak (különös tekintettel a GEOMATECH digitális pedagógiai rendszer tananyagaira, a 3D virtuális és valós tárgyalkotás adta lehetőségekre és a mobil alkalmazásokra) – továbbiakban digitális pedagógiai eszközök – tanórai tanítási gyakorlatba ültetésének elősegítése

GEOMATECH@digitális tanítási gyakorlat képzés célja egy teljes tanéven keresztül az MTMI (angolul STEAM) tantárgyak oktatásához kapcsolódó digitális tananyagok, digitális eszközökkel támogatott élményközpontú matematikai és természettudományos oktatási módszerek, játékos, interaktív oktatási tartalmak (különös tekintettel a GEOMATECH digitális pedagógiai rendszer tananyagaira, a 3D virtuális és valós tárgyalkotás adta lehetőségekre és a mobil alkalmazásokra) – továbbiakban digitális pedagógiai eszközök – tanórai tanítási gyakorlatba ültetésének elősegítése

GEOMATECH@digitális tanítási gyakorlat képzés célja egy teljes tanéven keresztül az MTMI (angolul STEAM) tantárgyak oktatásához kapcsolódó digitális tananyagok, digitális eszközökkel támogatott élményközpontú matematikai és természettudományos oktatási módszerek, játékos, interaktív oktatási tartalmak (különös tekintettel a GEOMATECH digitális pedagógiai rendszer tananyagaira, a 3D virtuális és valós tárgyalkotás adta lehetőségekre és a mobil alkalmazásokra) – továbbiakban digitális pedagógiai eszközök – tanórai tanítási gyakorlatba ültetésének elősegítése